Masai genuine leather belts
Masai genuine leather belts
Couldn't load pickup availability

With a wide range of genuine leather selection, even on those sourced on request, we deliver leather belts that are made beyond the images as seen.
With the best quality buckles selection on the market to fit you need and style, we finished our belts with a quality top stitch to complement them and to avoid leather stretching over a period of time.
Made in Cape Town by
Cape Masai leather
Measuring
- wide 38 mm x 4 mm thickness of leather. (Best on the market)
- 40mm is a Jean's standard belt.
Sizes
- Small sizes. S
- Medium sizes. M
- Large sizes. L
- Extra-large size. XL
- 2 Extra-large sizes. XXL
- 3 Extra-large sizes. XXXL
NB. Inches = pants size/waist.
Please provide us with the exact size of your pants in size, and will give the correct size of belt with some allowance for adjustment.
The best way is to measure your belt from the end of the buckle up to the hole you use the most for us in Centimetres.
Orders may be made from scratch depending on the availability of sizes and colours.

- 5 stars: 8 (73%)
- 4 stars: 1 (9%)
- 3 stars: 1 (9%)
- 2 stars: 0 (0%)
- 1 star: 1 (9%)
In 2025 at Decorex I bought a bag.2026 bought Decorex bought 2 mens leather belts.The belts are genioun leather n beautifully manufactured
Hi Mpho, thank you for your kind words! We're glad you love our leather belts. Looking forward to serving you again.
Extremely professional
Thanks, and you are welcome again. Enjoy
Products are fantastic quality. And Service out of this world. Helped me with custom belt lengths while I waited. Harrison and his team are incredible ad will see me again. Highly recommended.
You are welcome again, Renier.
Ordered 3 belts. Received 2 belts after more than 3 months waiting that was waaay to long(did give exact length) . Contact them. Said they will send correct size + outstanding belt. More than a year later with no success. Cannot use belts I have.
Dear Mr. Dupreez,
We apologize for the inconvenience and delay you experienced with your order exchange. Our team strives to provide prompt and efficient service to all our customers, and we regret that we fell short in this instance.
We understand your frustration with receiving only 2 belts instead of the 3 you ordered, and we are sorry that the size of belts was not as per your request as there was misunderstanding in measurement you provided.
Please know that we have taken note of your feedback and we are working towards improving our processes to ensure such mistakes do not occur in the future.
As for the outstanding belt, we apologize for the delay in sending it to you. It was to be sent when done as agreed, and we put on hold to shipping together with the 2 returns once we received them.
But, your response of, ''Only receive one belt that was at least 10 cm too long. Cannot wear it'', delayed our collection back.
Thank you for correcting it back to 2, and I hope now you are enjoying your belts!
Again, we apologize for the inconvenience and we appreciate your patience and understanding.
We hope to have the opportunity to serve you better in the future, and we appreciate your business always.
Best regards,
Cape Masai Customer Service Team
I bought 4 leather belts so gar, on different occasions afyer seeing the great quality they were, such a welcome change fron the usual so called leather belts elsewhere that actually aren't leather all the way ,but at Caoe maasai leather you get rmhigh quality full leather belts. No plastic included and the buckles are strong metal buckles ,you really get value for your money.Highly recommended .
Thanks Pauline, and you are welcome again.
We appreciate your continuous support..
Belt was delivered very quick. Professional service, and the belt is excellent quality, thanks!
Thank you for your kind words about our Office wear leather belts! We're glad to hear that you received it quickly and that you're happy with the quality. You are welcome again for any leather products !
I bought a belt for my husband and son and they love it. Excellent quality and top service, delivered within three days. 2nd Time i ordered from Cape Masai and very happy with the product and service.
Hi Wandie!
Thank you so much for your kind words about our Masai genuine leather belts. We're glad to hear that both your husband and son love their belts and that you were pleased with the quality and service.
We truly appreciate your continued support as a returning customer.
Have a great day!
The belt is well made and much thicker leather than most belts. I got the black belt and was expecting the silver buckle as per the photo. But it came with the brown/brass buckle which doesn't go as well with the black. So that was disappointing.
Hi John, thank you for your feedback.
We apologize for the mix-up with the buckle colour, we stop stop keeping silver unless on request.
We will make sure to update the product photo to accurately reflect the buckle colour.
We are glad to hear that you are happy with the quality of the belt.
Strong and beautiful leather, perfectly stitched, straight forward belt.
You don't get them any better.
Fantastic quick service and delivery.
Thanks and you are welcome again ☺
Good morning,
Please give me a costing on manufacturing of BELTS [no buckle] - client has their own buckles which they will attached to the belt.
Dark Brown in colour.
20 units
Kind Regards,
Irma van Wyk
071 1933 709
We will what's app your details
I received the belt in Centurion within 4 days of ordering. The quality of the leather is excellent. It's a pity they got the dimensions wrong. I gave them the dimensions from buckle to hole, but the smallest hole on the belt they sent was 10cm larger than the dimensions, so the belt is very loose. Luckily I can punch a few new holes.
Thanks Jacques that you manage to punch the holes. We are sorry we understood your measurement, hope it fits. We will give you a flow up call this afternoon.